Näytetään tekstit, joissa on tunniste Borei-ydinsukellusveneet. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Borei-ydinsukellusveneet. Näytä kaikki tekstit

maanantaina, huhtikuuta 08, 2024

Ennen ja jälkeen Naton -kansakuntamme herää!

 NA|2828|473037|TO


Piirakka kertoo järjen täyden valon loistaneen vielä yhdeksän vuotta sitten!

Ulkopolitist selvitti euroehdokkaiden Nato-indeksin — The Ulkopolitist - 

Ulkopolitist selvitti euroehdokkaiden Nato-indeksin

TIMO R. STEWART | 06.05.2014

***

 

YLÄNURKKA - Sota- ja joukkopsykoottisuus huudahtelee jo viemärimediasta kiihkeänä -tällä kertaa IL-toimittaja Kreeta Karvala, natofanaatikkojen "parhaimmistoa" IS-toimittaja Arja Paanasen oheen -unohtamatta IL-toimittaja Lauri Nurmea. "Kreeta intoilee: "Presidentti Alexander Stubb haluaa mahdollisimman paljon Yhdysvaltain aseita varastoiduksi Suomeen, kirjoittaa Iltalehden Kreeta Karvala." -löytyy täältä ~ Analyysi: Stubb paljasti – Suomen haluama Nato-esikunta ja USA:n jättiasevarasto liittyvät yhteen (iltalehti.fi) - 

Voisivatkohan arvon viemärimediatoimittajat kertoa miten ja milloin Kreml on meitä suomalaisia sotilaallisesti uhkaillut, vaikkapa tässä viimeisen 60 vuoden aikana - entä muuten Ruotsia. Millaista uhkaa nuo USA' n käymät brutaalit hyökkäyssodat -lähinnä kehitysmaihin tuottivat maailmallemme tuossa vuosina 2001-21? Entä US/Naton raskaat pommitukset Serbiaan ja Bosniaan - siis Eurooppaan?

 

VIRO UHOAA! 

 


Oli aiemman presidentti Sauli Niinistön vuosia kestänyt viisaus ja sitten se katosi; miksi -iskikö joukko- ja sotapsykoosi?

_
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008770711.html -
IS-otsikko-ote: "Erkki Tuomioja kohautti puheillaan sota­psykoosista –"
IS-toimittajana Riika Nykänen

..
HS-ote: " .. ”Niinistön johdolla Suomen poliittinen eliitti ajatteli, että Suomen ja Venäjän suhteet voidaan eristää maailmanpolitiikan turbulenssista erilliseksi rauhan saarekkeeksi, vakaaksi miniversumikseen”, Himanen kirjoittaa. .. " | ".. Vaikka Suomi oli ollut EU:ssa jo liki 30 vuotta ja kylmä sota oli kaukana takana, Himasen mukaan Suomessa kuviteltiin sitkeästi, että ”lännen ja Venäjän välissä olisi Suomen mentävä rako”. .. "


..
-ja näin entinen suurlähettiläs Hannu Himanen jatkaa oivalluskyvyttömänä aiemman viisauden esittelyä mitä "niinistömäinen" presidentillisyys piti Suomen tiekarttana pysyä erillään konflikteista ja nimenomaan pysyttäytymisenä luotettavana puolueettomuuden linnakkeena täältä meiltä - idän ja lännen vedenjakajalta.
..
Herra Himanen: Kerrotko miten tuo Kreml on meitä sotilaspoliittisesti uhkaillut; 

 -- milloin ja miten tässä viimeisen vaikkapa 60 vuoden ajalta? 

Tähän voisivat antaa myös vastauksensa TP Alexander Stubb, PM Petteri Orpo, UM Elina Valtonen ja eduskunnasta Jussi Halla-aho. Entä miten (viemäri)media* muotoilusi vastauksen?

|*https://ilkkaluoma.blogspot.com/2023/08/viemarimedia-huutaa-loopeistaan.html -
"Viemärimedia huutaa lööpeistään!"

-IJL-BLOG


HS-linkki ~ https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010335432.html -
HS-otsikointi: "Entinen suur­lähettiläs Hannu Himanen: On näkö­harha, että Suomen ulko­politiikan vallan­jako toimii
Nykyinen ulkopolitiikan johtajamalli hankaloittaa sekä presidentin että pääministerin työtä, arvioi Suomen entinen Moskovan-suurlähettiläs Hannu Himanen tuoreessa kirjassaan."
Toimittajana Niilo Simojoki STT

__
IJL-kommentti: "Hannu Himaselta todellinen ei itse keksitty viisaus, jota hän ei tavoitteiltaan ymmärrä, mutta tuo esitetty viisaus oli pitkään presidentillinen älyllisyys tuottaa Suomelle se ainoa todellinen turva, menestys ja jopa kokoomme nähden suuri vaikutemahdollisuus maailman turvallisuuspolitiikan ytimiin -

.. "luotettavien ja puolueettomien neuvottelupöytien tarjoajana" |1 maailmamme riitautuneille valtioille. Tätä itse Himanen ei ymmärtänyt! Mutta oivalsi tuoda sen tapahtumasarjana esille.
Nyt tuo presidentillinen oivallus on tuhottu, sillä luottamuksesta lohkesi pois maailmamme enemmistöisyys "itänä"!
Tuho varmistettiin kansaltamme kysymättä Nato-liittymisellä ja US DCA-sopimuksella, ja samalla tuhottiin koko meille edullinen kaupallisuus Venäjän kanssa.
Näinköhän valtiojohtomme tyhmästä päästä kärsii koko kansakuntaruumis?
Tuleeko monille mieliin nyt hallituksemme ja uuden TP' n Stubb' in sota- ja joukkopsykoottinen niin sanottu 1941-uho, joka vie meitä mahdolliseen sotaan ja vieläpä kauas omilta rajoiltamme?

__
HS-ote: " .. YHDYSVALTOJEN maavoimat (U.S. Army) pohtii suuren asevaraston perustamista pohjolaan. Syinä ovat Suomen ja Ruotsin tuoreet Nato-jäsenyydet sekä Ukrainassa käytävä sota. Ne asettavat Naton puolustuksen ja pelotteen uudenlaisten haasteiden eteen. .. | 

.. [us-kenraaliluutnantti Christopher] MOHANIN mukaan sotatarvikkeiden varastointi lähelle napapiiriä antaisi Yhdysvaltojen maavoimille mahdollisuuden oppia enemmän siitä, kuinka erittäin kylmät olosuhteet vaikuttavat materiaaleihin ja mitä pitäisi tehdä, jotta asevoimat pärjäisivät paremmin talvella. .. "

HS-linkki ~ https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010333959.html -
HS-otsikointi: "Suomen tuntumaan suunnitellaan valtavaa ase­varastoa – Tällainen on Yhdys­valtain suunnitelma
Suomen ja Ruotsin Nato-jäsenyys saattaa tuoda aseiden jättivaraston pohjolaan."
HS-toimittaja Jarmo Huhtanen

..
IJL-kommentti: "US halusi jo vuosia sitten käyttöönsä Suomen alueita kriisin sattuessa |kuva1. Nyt tämä harkittu systemaattinen us-toive toteutuu ja vielä varmemman vakuudeksi kertautuu DCA-sopimuksen myötä.
Näin lähestymme sotatilan mahdollisuutta juuri pohjoisessa, Lapissamme, josta on USAF-lentorynnäköinneille vain noin 13 minuutin hyökkäysmatka Venäjän strategisten ydinsukellusveneiden tukikohtiin Kuolan niemimaalle. Juuri tässä on muistettava noiden Kuolan tukikohtien (Borei & Bulava |2) olevan se viimeisen ydinaseiskun pelote uhkana, ettei enää koskaan käytettäisi atomipommivoimaa massiiviseen tuhoamiseen!

Ja nyt ajattelemattomuuttamme ollaan jo aiemmasta valtiojohdosta luotu tilaisuus täältä meiltä suursotaan - jopa III Maailmansotaan, jota jo aiempi presidenttimmekin jo pohdiskeli nykymaallisen toimintamoodin lopputulokseksi (?)
Tämä suunniteltu jättivarasto taistelu-, rynnäköinti- ja hyökkäysaseineen on jo esialku mahdollisesti nopeatempoiselle offensiiville, -pahimmillaan Suomesta - olemmehan Venäjässä kiinni!

|2 ~ https://ilkkaluoma.blogspot.com/2019/11/venajan-ydinaseiden-voima-kumpuaa-veden.html -
"Venäjän ydinaseiden voima - kumpuaa veden alta"
-IJL-BLOG







__
147050


|  158  SUOMI24  599  |  VU  |  FB  |  Vapaa sana  |  FB Totuus  |  X  |  


_

2


HS-ote: " .. Venäjän mahdollisesta hyökkäyksestä Nato-valtiota vastaan on spekuloitu viime aikoina. Viron ulkomaantiedustelu arvioi vuosikirjassaan, että Venäjä valmistautuu konfliktiin Naton kanssa tällä vuosikymmenellä. Pevkur on puhunut 3–5 vuodesta. .. "

HS-linkki ~ https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000010333543.html -
HS-otsikko:
"Viron puolustus­ministeri: Venäjän epä­rationaalista iskua Natoa vastaan ei voi sulkea pois"
Venäjä testaa Natoa kyber- ja hybridihyökkäyksillä. Tutkijoilla on yhteys kaasuputken ja tietokaapelin rikkomisesta epäiltyyn kiinalaislaivaan, sanoo Viron puolustusministeri Hanno Pevkur.

HS-toimittajana Kaja Kunnas

__
HS-linkki ~ https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000010331127.html -
HS-otsikointi:
"Ensimmäinen vuosi Natossa meni kansallinen puolustus edellä
Suomen tarina Natossa on vahva, mutta Naton uskottavuus on koetuksella."
HS Pääkirjoitustoimisto


IJL-kommentti: Pelko kansalaistemme silmien avautumisesta NATOn osalta näkyy jo mediasta -
.. vaikkapa tässä HS-sepitteessä NATOn erinomaisuudesta, mutta kuitenkin meidän ensimmäisen jäsenyysvuoden itsellisyydestä ---

Näin 'natottamisen' päämanipulaatiomestari Helsingin Sanomat haluaa intohimoisesti perustella kaikin keinoin kansallemme poliitikkojen päätöstä liittyä lännen sotakoneeseen NATO' on -järkevänä ja turvallisena päätöksenä.
Onko Hesarissa herännyt pelko kansalaistemme silmien aukeamisesta siihen uhkaavaan tilaan, mitä Naton tulo 1300 kilometrillä kiinni Venäjään meille Suomelle lopulta aikaansaa?

Mehän muistamme mitä varauma merkitsee rajan itäpuolelta? Muistaako HS?

Nyt jo muutamat NATOn jäsenvaltiot ennustelevat syttyvää sotaa Venäjän kanssa |1B, ehkä Viro päällimmäisenä, jonka ilmataistelukyvyn toivotaan tulevan Suomesta |2B (?)

|1B ~ Asiakirjavuoto Saksassa: Näin Nato ja Venäjä voivat ajautua sotaan kesällä 2025 (iltalehti.fi)  - 

"Asiakirjavuoto Saksassa: Näin Nato ja Venäjä voivat ajautua sotaan kesällä 2025"

|2B ~ https://ilkkaluoma.blogspot.com/2023/09/suomalaiset-hornetit-viron.html -
"Suomalaiset Hornetit Viron ilmataistelukyvyksi!?"

-IJL-BLOG


Kansalaisemme ovat hiljalleen heräämässä tästä Natoon liittymisen tietoistarkoituksellisesta väkisin yksipuolisuuden päätöseuforiasta, jonka juuri media on luonut systemaattisella -muun muassa internet-paneelein rummutuksella, ellei peräti sotarumpujen joukkopsykoottisella päristyksellä.

On siis kiire todistella viemärimediasta suomalaisille -- NATOn tarpeellisuus Venäjän sotaisuuden vuoksi |3B

"Lopulta aina Suomen kansa pesee ne ruumiit, jotka valtiojohtomme loihtii onnettomilla ratkaisuillaan" -

.. ja tässähän kaikuu tyly sotahistoria niin sanottuna 1941-uhona |4B, jolloin hyökkäsimme innokkaana ja etukäteen valmistautuneena |5B yhdessä aseveljemme Adolf Hitlerin johtaman Saksan kolmannen valtakunnan kanssa itään Neuvostoliittoon; tunnetuin seurauksin.

Pelkääkö media kansalaistemme heräävän todellisuuteen, kun hoksasimme, ettei meiltä edes Nato-kansanäänestyksenä kysytty mitään. Miksi kansanäänestys estettiin? |** ..

|**https://ilkkaluoma.blogspot.com/2022/05/miksi-suomalaisilta-estettiin-nato.html -
"Miksi suomalaisilta estettiin nato-kansanäänestys?"
-IJL-BLOG

Kansanäänestyksen sijasta maamme jo aiempi hallitus nahkarotsiin sonnustautuneen PM Sanna Marin' in johdolla kiiruhti täysin ymmärtämättömänä sodan todelliseen uhkaan ja vaaraan -houkutellen osaltansa Ruotsin mukaan NATO' on ja näin Ruotsin puolueettomuus katkesi yli 200 vuoden jatkumostaan. Milloin ruotsalaiset heräävät? Eivät saaneet hekään kansanäänestystä Natosta.

Kansakuntamme asetettiin nyt, tässä kiihtyvässä vastakkain asettumisen kierteessä itää vastaan, tuoden tuhon mahdollisuuden aivan kotinurkillemme ja lopulta kotinurkkiamme myöten.

Näin nykyinen valtiovaltamme tuhosi koko Paasikivi-Kekkosen pitkäjänteisen työn, jonka palkinto Petsamon palautuksena ja Suomi-neidon oikeana kätenä jäi saavuttamatta. Samalla koko Venäjän meille kokonaisuutena edullinen kauppa- ja ovelakin liikesuhde tuhottiin, ja arvaan kertoa, etteivät itä-suomalaiset siitä kiitä ..



_

3



YLE-ote: " .. Puolan ulkoministeri Radosław Sikorski sanoo maansa tukevan Stoltenbergin pyrkimystä. Britannian ulkoministeri David Cameron korosti, että Ukrainan on voitettava ja Venäjän hävittävä. .. | 

. Diplomaattilähteiden mukaan taustalla on myös ajatus, että tuki on varmempaa, jos se on Naton omissa eikä Yhdysvaltojen käsissä. Yhdysvaltain presidentinvaalien gallupjohtajan Donald Trumpin voitto voisi muuttaa Yhdysvaltain suhtautumista tukeen .. "

Yle-linkki ~ https://yle.fi/a/74-20081940 -
Yle-otsikointi:
"Nato tukee Ukrainaa pitkään ja tarvitsee siihen myös rutkasti lisää rahaa – Stoltenberg ehdotti uutta ratkaisua
Naton ulkoministerikokous pui myös Macronin aloitetta maajoukoista Ukrainaan."
Yle-toimittaja Maria Stenroos

IJL-kommentti: "Nato ilmoittaa, ettei se halua olla sodan osapuoli, nyt tässä ymmärtämättömämpikin 'natottaja' oivaltaa sen tilanteen, jossa Naton jäsenmaat toimittavat aseita Ukrainalle - on aivan sama asia:

Siis Nato näiden asetoimitusten myötä on de facto sodan osapuoli
Sekin on selvää, ettei Venäjä voi voittaa sotaa koko Natoa vastaan; konventionaalisin asein -

..ja näin ajaudumme vähitellen Naton sotarumpujen pärinässä lähemmäksi taktista ydinaseiden käyttöä |1C, mikä taas saattaa viedä Euroopan laajaan strategisten atomiaseiden käyttöön |2C, jolloin tiheästi asuttu EU on suurelta osin tuhon oma -

.. sen sijaan Venäjä harvaan asuttuna maana ja maailman suurimpana pinta-alavaltiona jää todennäköisesti osin ehyeksi, ainakin ehyemmäksi kuin Yhdysvallat -

.. entä me piskuinen Suomi täällä idän ja lännen vedenjakajalla |3C, jonne US työntyi sotakoneineen - tuonne aivan Venäjän viereen?"

|1C ~ https://ilkkaluoma.blogspot.com/2023/03/ydinasesota-rajoitetusti-enta-siina.html -
"Ydinasesota - rajoitetusti -entä siinä Suomen asema?"
-IJL-BLOG
|2C ~ https://ilkkaluoma.blogspot.com/2023/11/hyokkaysvoimalla-idan-ja-lannen.html -
"Hyökkäysvoimalla idän ja lännen vastakkainasettelun tielle"
-IJL-BLOG
|3C ~ Suomi on idän ja lännen vedenjakajalla! - - Suomi24 Keskustelut - 

"Suomi on idän ja lännen vedenjakajalla!"

-SUOMI24/IJL



--

maanantaina, tammikuuta 08, 2024

Totuus esille - kuka tai mikä kutsui US-taisteluhävittäjät Suomeen?

 NATON|2765|462906|RYNNÄKÖINTI!



Tässä tämä kuuluisa amerikkalainen rynnäköintiinkin toimiva ja sopiva ydinasekelpoinen taistelukone - (Boeing F-15C), jonka rynnäköintimatka Lapin lentokentiltämme on vain noin 13-18 minuutin mittainen taistelulento Venäjän Pohjoisen laivaston Kuolan niemimaan strategisten ydinsukellusveiden (Borei) tukikohtiin --- ! saa ajatella --- 


****


Yhdysvallat kutsui itse itsensä taistelunäytöksiin - 2016: F-15 episodi, joka käynnisti erään meille kohtalokkaan turvattomuuskehityksen! (?)


Anonyymi-ap - IJL-tuotantoa 

Tästä aiheesta käytiin kovaa ja repivää polemiikkia sosiaalisessa mediassa jo vuosia sitten

Yllättäen Yle tarjoaa siihen nyt jo aiemmin olleesta uutisestaan vastauksen ja näin episodi "kuka, mikä - eipäs | juupas kinastelu" saa totuudellisen päätepisteensä!

__  __ 
M.O.T. - Tästä väiteltiin aikanaan, vuonna 2016 - entä todellisuus, tässä se nyt on. Kyse kuka tai mikä kutsui amerikkalaiset taistelujoukot - hävittäjät - Suomeen?



Yle-linkki: ~ https://yle.fi/a/3-8669098 - "

Yle-otsikointi: "Ulkoministeri Soini vahvisti: Aloite amerikkalaishävittäjien vierailulle tuli Yhdysvalloista
Oregonin kansalliskaartin F15-hävittäjäosasto tulee harjoittelemaan Suomeen alkukesällä nimenomaisesti Yhdysvaltojen pyynnöstä, vahvistaa ulkoministeri Timo Soini (ps.). Hävittäjäosaston vierailuun ei ulkoministerin mukaan liity mitään salailua. Koneet tulevat maahan aseistamattomina."


Yle-ote: " .. Yle kertoi alkuviikosta hävittäjäosaston vierailusta. Tieto tuli täydellisenä yllätyksenä mm. eduskunnan puolustusvaliokunnalle lukuun ottamatta sen puheenjohtajaa Ilkka Kanervaa (kok.). Valiokunnan varapuheenjohtaja Mika Kari (sd.) liittyi Markus Mustajärven (vas.) kirjalliseen eduskuntakysymykseen, jossa puolustusministeri Jussi Niinistön (ps.) halutaan selvittävän, kenen aloitteesta hävittäjäosaston vierailu toteutetaan. .. "



Kiitos! - vielä tuolloin Yle yhtenä nykyisen mediapoolin jäsenenä oli vielä tuolloin aidossa journalismissa kiinni ja toi esille totuuden, ja kiitos myös silloiselle UM Timo Soinille; hän kertoi rehdisti kunnon populistina totuuden kansakunnallemme. Miten nykyinen kokoomuksen UM Elina Valtonen olisi asian muotoillut -mielipiteitä - löytyisikö?,  .. 


 .. Kiitos Timo! ;-)


__
PS
Miten tämän päivän viemärimedia olisi asian esittänyt?

https://ilkkaluoma.blogspot.com/2023/08/viemarimedia-huutaa-loopeistaan.html - 


__ __ _
Koroste:
" .. nimenomaisesti Yhdysvaltojen pyynnöstä .. "



|  170  SUOMI24  737  |  VU  |  FB  |  Vapaa sana  |  FB BLOG  |  X  |


__




..

Kuvakertomus - mihin ja miten olemme kulkeutumassa - ajelehtimassa. Herättää kansamme joukoista yhä lisääntyvämpää ihmetystä, kun suomalaiset kansana eivät päässeet vaikuttamaan Nato-kysymykseen -kansanäänestyksenä - 

 .. olisiko pitänyt jatkaa sotilaspoliittista puolueettomuutta tai sitten liittyä lännen sotakoneeseen - Natoon. Miksi kansakuntamme ei saanut kansanäänestystä Natosta?



1

Venäläinen näkö- ja tulokulma miten sieltä nähdään lännen sotakoneen laajentuminen Venäjän maarajoile - Suomenkin osalta --- 


2


USAF-ilmatankkauskone (Boeing KC-135) Suomen Lappeenrannassa; ensimmäistä kertaa Suomessa. Tämä tuotti ensimmäisen vihjeen mihin olemme ajautumassa - ajopuuna, ellei peräti uppotukkina hallitsemattomassa ajan virrassa - amerikkalaiseen holhoukseen, miten meidän alueelta nähdään amerikkalaisittain Venäjä -tuo toinen ydinasesuurvalta, aivan viereltämme. Onhan US jo vuosia sitten kertonut tarvitsevansa Suomen maa-alueita kriisissä ja tämähän ei tarkoita ympäristökriisissä, vaan sotilaspoliittisessa kriisissä, jossa USA halunnee omia reaganismin jälkeenkin Venäjän, maailman suurimman raaka-ainevarannon materiaalivirtoja itselleen, ettei Kiina vie maailman suurimpana kansantaloutena "kaikkea" --- entä Kuolan niemimaa ja sen sotilaalliset ominaisuudet? Jääkööt lukijoiden arvoitavaksi. Photo by IJL-Productions.


3


Yhdysvaltojen uusin sotilasdoktriini on olla lähettämättä suoraan omia sotilaitaan maailman taistelukentille. Ehkä vuosien 2001-21 ajanjakson us-hyökkäyssodat useisiin lähinnä kehitysmaihin ja kauas US' n omilta rajoilta opetti uutta ajattelutapaa, jossa soditutetaan mieluummin alueen omia - vaikkapa Suomen sotilaita valittua vihollista vastaa. US kansakuntana ei enää halua uusia sinkkiarkkuja maailman sotanäyttämöiltä kotiinpaluupostina. On parempi olla taisteluaseiden vankka toimittaja sotiville osapuolille ja näin tuetaan USA' n omaa maailman suurinta sotateollisuutta, vaikkapa työpaikkoina, kun Nato ja muut uskolliset tilaavat yhä enemmän amerikkalaisia sotakoneita -ja -välineitä. 


4


Näin kuvankin pohjilta on arvoitavissa, että Suomen ajatuessa (tahtomattaan kansakuntamme näkökulmista) joutuu ja saa ottaa vastaan Nato-jösen aiden taistelukoneita Venäjää vastaan mahdollisesti käytävässä hyökkäyssodassa, ehkäpä juuri Venäjän Kuolan niemimaalle, jossa sijaitsevat amerikkalaispelon herättämänä pelo myös eurooppalaisissa nato-kumppaneissa, jottei mitään suurydinsodan tullen olekaan mitään eeu-eurooppalkaisille tarkoitettua ydinasesuojaa eli sateenvarjoa turvaksi Euroopan Unionille! Kuva Lappeenrannan kansainvälisestä ilmailunäytöksestä - Photo ny IJL-Productions.


5


Meidän TP Saili Niinistön ajattelematon ja tyhjentynyt virnistys, kun ymmärrys loppui idän merkityksestä, Venäjän merkityksestä ja näin tuli presidentillisestikin tuhottua itäinen osuus kokoanisvaltaisesta paasikiven-kekkosen ymmärtämästä ulko-ja turvallisuuspolitiikasta. Sauli , miksi käänsit takkisi ja ryhdyit Naton asiamieheksi -kun ensin sanoit kansamme ansaitsevan Nato-kansasnäänestyksen kehuen itse olevasi "suomalainen" ja sitten lohkaisit etteivät suomalaiset tarvitse kansanäänestystä Natosta. Oletko valmis eläkkeeltäsi kantamaan vastuun noista loppuun saakka tajuamattomista ratkaisuohjauksistasi -kansakuntamme suuntaan?


6


Presidenttimme, karsimaattinen aiempi johtajamme - Urho Kaleva Kekkonen käätyilee hautapaasiviiltonsa alla - miksi Suomen kansa vietiin sotapsykoottisin ja 1941-uhosyin uuteen ajatusmaailmaan, jossa Venäjän uhkaa jopa propagandistisesti lietsotaan tuottamaan meille sodan mahdollisuuden pelon. Miksi? Yksikään joukkopsykoosissa oleva poliitikkomme ei kykene kertomaan miten Venäjä on meitä sotilaallisesti uhkaillut tässä vaikkapa viiemisen 20-30 vuoden aikana, jolloin muun muassa Ygdysvallat kävi omia hyökkäyssotiaan moniin valtioihin -yhtäaikaa, ja ilman mitään YK-mandaattia (pl. Libya 2011). Miksi kansakuntamme johdateltiin valheellisin tavoin Naton tielle kohden todennäköistä sotaa, kun TP Niinistökin jo vihjailee ehkä pelon vallassa, jopa III Maailmansodalla?


______

ILU-MEDIA

IJL-Productions




Kansalaiskirjoittaja

Ilkka Luoma

YMPÄRISTÖTEOLLISUUS

https://www.ymparistoteollisuus.com




090124 -Total Visits: 1043824 Total Visitors: 151042  

020124 -Total Visits: 1034117 Total Visitors: 149877   

261223 -Total Visits: 1027298 Total Visitors: 148577  

121223 -Total Visits: 1008903 Total Visitors: 145647  

051223 -Total Visits: 1001685 Total Visitors: 144453    

211123 -Total Visits:   977778 Total Visitors: 139688  

141123 -Total Visits:   967368 Total Visitors: 137833  

071123 -Total Visits:   959023 Total Visitors: 136707  

311023 -Total Visits:   951943 Total Visitors: 135561

  

031023 -Total Visits:   916765 Total Visitors: 130470   


https://www.jontikka.blogspot.com

IJL-kommentteja HS-artikkeleihin

__
e

e

e

 

PORILAISTEN MARSSI


_

IJL-BLOG PHOTOS  from SHUTTERFLY 

1 Folder ~ https://photos.shutterfly.com/story_invite/5f17490d-78fc-4033-92de-1451606a447e -

2 Folder ~ https://photos.shutterfly.com/story_invite/a03e627a-84e7-4b50-aaf4-c25a6cb9447f - 


..

e (C) R